خرید سرامیک کف

سرامیک کف پرسلان

سرامیک کف : برای کفپوش نمودن بسیاری از مکان ها ، موارد متعددی وجود خواهد داشت. اما با توجه به مزایای برتر سرامیک کف پرسلان استفاده از آن بسیار پیشنهاد می شود. کیفیت مناسب ، استحکام و دوام بالا ، ماندگاری مطلوب، سهولت در تمیزی ، گرما و سرمای مناسب ، طرح های خارق العاده و بسیاری از عوامل دیگر تاثیر چشمگیری در انتخاب این محصولات برای کف خواهد بود. مدل سرامیک کف پرسلان با توجه به سلیقه ی مشتریان و یا سلیقه ی انبوه سازان صورت می پذیرد. قیمت سرامیک کف پرسلان نیز با توجه به درجه بندی های محصول و همچنین تنوع در طرح و رنگ تعیین خواهد شد. اغلب از ابعاد متفاوتی برای این کار استفاده می نمایند. سرامیک 120 در 240 ، همچنین سرامیک 60 در 120 می تواند انتخاب های مناسبی برای کف اماکن وسیع به شمار آید.

سرامیک کف ویلا :  

یکی از مصالح ساختمانی رایج ، انواع سرامیک ها هستند. سرامیک ویلا از جمله مصالح منحصر به فردی هستند که با در برداشتن رنگ خاص ،ابعاد مناسب و همچنین کیفیت برتر ، نقش مناسبی را در زیبا سازی دکوراسیون بر عهده دارند. از این مصالح بسته به کیفیت و همچنین متریال ساخت آنها استفاده های گوناگونی می نمایند. استفاده از این مصالح برای جای جای بناهای تازه احداث شده بسیار پیشنهاد می شود. از این جهت با در نظر گرفتن یک فروشگاه سرامیک کف پرسلان ایده آل می توانید درصد بالایی از نیاز ساختمانی خود را رفع نمایید.

shinestone 1024x649 - مصارف انواع سرامیک پرسلان

سرامیک کف پرسلان آشپزخانه :

یکی دیگر از موارد استفاده از این مصالح ساختمانی ، استفاده از آنها در فضای آشپزخانه می باشد. کف آشپزخانه بیشتر مورد شستشو و تمیزی قرار می گیرد ، از این جهت استفاده از این مصالح بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. مورد استفاده ی دیگر آنها سرامیک بین کابینتی می باشد. نمونه های برجسته و جذابی از این محصولات برای استفاده در بین کابینت تولید شده است که نه تنها می تواند سبب زیبایی و جذابیت این فضا گردد بلکه می تواند باعث جلوگیری از آسیب دیدگی ها ناشی از پخت و پز و یا شستشو گردد. کانترتاپ سرامیک نیز از محصولات دیگر این مصالح خواهد بود که با استفاده از آنها می توان زیبایی کانتر در آشپزخانه را صد چندان نمود. البته سرامیک رو کابینتی نیز می تواند تاثیرات مثبتی بر روی دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد.

سرامیک دیوار

محصولات ارائه شده ی دیگر در این حیطه، کاشی های دیواری هستند. استفاده از این محصولات برای دیوار راه پله ها ، دیوار بیمارستان ها ، دیوار تالارها و همچنین سالن های منازل بسیار زیبا و منحصر بفرد خواهد بود. ضخامت های مختلف این محصولات در مکان هایی مانند پله ها و دیوارها بسیار مناسب می باشد.

سرامیک سرویس بهداشتی :

از جمله محصولات پر تنوع و بی نظیر ، محصولات ارائه شده برای سرویس های بهداشتی می باشد. این محصولات از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. از جمله محصولاتی که برای این مکان ها استفاده می شود ، کاشی هایی با جذب صفر هستند. این مصولات از نفوذ آب کاملا جلوگیری خواهند نمود. اغلب در این محیط ها از سرامیک تک رنگ و یا ترکیبی از طرح ها و رنگ های متفاوت استفاده می کنند. با توجه به نور محیط می توان از انواع رنگ ها و طرح های کاشی های سرویس بهداشتی استقبال نمود. موارد مهم در انتخاب این نوع از محصولات ، مقاومت بالا ، استحکام و دوام مناسب ، رنگ و طرح ایده آل و مرغوب ، ابعاد مناسب می باشد. مشتریان می توانند با مشاهده ی انواع این محصولات در فروشگاه کاشی راک ، طرح و رنگ مناسب را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام نمایند.

surface - مصارف انواع سرامیک پرسلان

سرامیک نما :

از جمله موارد استفاده ی قابل توجه در این محصولات ، استفاده از آنها در نماهای منازل و ساختمان ها می باشد. این نوع از محصولات نیز از ویژگی های خاصی برخوردار خواهند بود. مقاومت در این محصولات بسیار بالا می باشد. به دلیل مجاورت مستقیم این کاشی ها با گرما و سرمای شدید ، باید آنها از مقاومت و استحکام چشمگیری برخوردار باشند. این مقاومت موجب می شود که از شکستگی و آسیب دیدگی کاشی ها در برابر سرما و گرمای شدید جلوگیری به عمل آید. همچنین این نفوذ پذیری در این محصولات تا میزان صفر درصد خواهد بود. اگر آب به این کاشی ها سرایت کند به مرور زمان سبب ترک برداشتن و از بین رفتن آنها خواهد شد. در بسیاری از مکان ها از این محصولات استفاده می نمایند.

سرامیک بیمارستانی :

نوع دیگر این محصولات ، کاشی های بیمارستانی هستند. استفاده از کاشی هایی که رنگ مناسبی داشته باشند بسیار مهم و ضروری می باشد. اغلب محصولات استفاده شده برای این مکان ها کاشی های لعابدار خواهند بود. این محصولات به دلیل قرارگیری در معرض استفاده از برخی مواد مانند الکل  و مواد شوینده ی قوی باید دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین مقاومت بالایی باشند. انتخاب رنگ مناسب برای این اماکن از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود. رنگ های آرامش بخش می تواند در روحیه بیماران تاثیرات مثبتی داشته باشد.

خرید سرامیک کف پرسلان | دیوار | برند راک

در سراسر کشور فروش محصولات متنوع رواج خواهد داشت. اما برخی از شهرها در ارتباط بسیار نزدیک و مستقیمی با تولید کنندگان این محصولات می باشند. سرامیک اصفهان از جمله محصولات مرغوب در کشور می باشد که فروشگاه راک سرامیک ارتباط مناسبی با آن خواهد داشت. این فروشگاه دارای محصولات مرغوب و با کیفیتی می باشد که محصولات را مستقیما از درب کارخانه برای مشتریان ارسال می نماید. این فروشگاه مزایای بسیار زیادی را برای خریداران در نظر گرفته است. از جمله این مزایا قرار دادن فروش اینترنتی در سایت خواهد بود. افراد می توانند با مراجعه به سایت ما برای خرید اینترنتی خود اقدام نمایند. همچنین این خرید اینترنتی هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده امکان پذیر خواهد بود. از جمله مزیت های این خرید ، برخورداری از اطلاعات کامل نسبت به انواع کالاها و محصولات ، قیمت تمام شده ی آنها و همچنین نحوه ی ارسال آنها ، می باشد. خریداران می توانند پس از مشاهده ی انواع کالاها و انتخاب مناسب و هوشمندانه ی خود ، برای خرید محصول ثبت سفارش نموده و اقدام به خرید نمایند. همچنین خریداران می توانند از کارشناسان ما در این زمینه راهنمایی گرفته و بهترین محصولات را با کمترین قیمت خریداری نمایند.  

0001 - مصارف انواع سرامیک پرسلان

سرامیک های پرمصرف :

راک سرامیک را در فضای مجازی دنبال کنید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه