راک سرامیک اصفهان

سرامیک :


با توجه به تاثیرات شگفت انگیز دکوراسیون بر حس درونی افراد ، انتخاب هوشمندانه محصولاتی که مربوط به انواع دکوراسیون ها هستند ، بسیار مهم و ضروری خواهد بود. یکی از این وسایل تاثیرگذار و ماندگار ، انتخاب سرامیک ایده آل و مناسب خواهد بود. خرید کاشی از فروشگاه های معتبر این امکان را برای شما فراهم می کند که علاوه بر برخورداری از کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت مناسب ، از تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی نیز بهره‌مند شوید. انواع سرامیک دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند که شما با توجه به نیاز خود می توانید برای خرید آنها اقدام نمایید. در ادامه به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت :

سرامیک طرح سنگ :

w5 1024x768 - فروشگاه سرامیک | اصفهان | تهران | سراسر کشور

یکی از طرح های خاص در فروشگاه ، سرامیک طرح سنگ می باشد. این نوع از محصولات با طرح های ویژه ی خود مورد توجه برخی از افراد قرار گرفته اند. شما در طرح این نوع از محصولات شاهد طرح های سنگی بر روی سرامیک ها خواهید بود. این نوع از محصولات خود دارای زیر مجموعه ی وسیعی هستند که خریداران با توجه به طرح و رنگ دلخواه خود اقدام به خرید آنها می نمایند. از این نوع محصولات برای کف بنا و همچنین در برخی از مواقع برای دیواره ها نیز استفاده خواهند نمود. این نوع از طرح ها ، طرح های جدید و نویی محسوب می شوند که توسط افراد خلاق و هنرمند ، خلق شده اند. از سرامیک طرح سنگ در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب استفاده می شود. از موارد قابل توجه در این محصولات ، تولید آنها در ابعاد متفاوت خواهد بود. استفاده از ابعاد بزرگ این محصول برای کف اماکن و استفاده از ابعادهای کوچکتر برای دیواره ها بسیار مناسب خواهد بود. سرامیک طرح سنگ از مقاومت و دوام بالایی برخوردار خواهد بود. در نمونه های لعاب دار از نفوذ آب و چربی به راحتی میتوان جلوگیری نمود. رنگ بندی در این نوع از محصولات بسیار مورد توجه میباشد.

جهت مشاهده طرح های سنگ برند راک سرامیک کلیک کنید

طرح تراورتن :

- فروشگاه سرامیک | اصفهان | تهران | سراسر کشور

این محصول زیر مجموعه ای از محصول سرامیک طرح سنگ می باشد. سرامیک طرح تراورتن ، از جمله محصولاتی است که به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت چشمگیر ، بسیار مورد توجه انبوه سازان بوده است. این محصول اغلب دارای ضخامت بالایی است که در نماهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود رگه های زیبا با ترکیب رنگ منحصر به فرد هر نظری را می تواند به سمت خود جلب نماید. این نوع از محصولات ابتدا با رنگ طوسی به بازار ارائه شدند. پس از استقبال بسیار بالا از این محصول ، انواع دیگر آنها نیز به بازار عرضه شدند. از سرامیک طرح تراورتن با سایزهای مناسب اغلب برای سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ، فضاهای خارجی و از ابعاد بزرگتر برای استفاده در کف ، بهره خواهند برد. امروزه از این محصول به عنوان یک محصول ایده آل و پر طرفدار استفاده می نمایند. شما می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه ما و خرید اینترنتی برای یک خرید بی نظیر اقدام نمایید.

سرامیک پرسلانی :

s3 1024x456 - فروشگاه سرامیک | اصفهان | تهران | سراسر کشور
rakslider3



امروزه شاهد یک نوع بی نظیر در صنعت کاشی و سرامیک هستیم . سرامیک پرسلانی ، از جمله محصولات جدیدی است که به بازار ارائه شده و از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار بوده است. این محصول با دارا بودن دوام و ماندگاری بالا ، طرح شیک و منحصر بفرد ، زیبایی خاص ، کیفیت بسیار مطلوب و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تهیه آن ، از جمله محصولات ایده آل به شمار خواهد آمد. در تولید این محصول از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شده است. از این محصول در کف و همچنین نمای ساختمان استفاده می نمایند. طرح ها و رنگ های متفاوت در این نوع از محصولات توجه بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی را به سمت خود معطوف داشته است. از جمله طرح های پر طرفدار این محصول می توان به سرامیک پرسلانی استخوانی اشاره نمود. استفاده از این محصول در کشورهایی مانند بریتانیا و ایالات متحده رواج داشته است. این محصول در برابر سایش از مقاومت چشمگیری برخوردار خواهد بود. از این محصول می توان برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد نیز استفاده نمود .

تمامی محصولات راک سرامیک پرسلان می باشند و در درجه های مختلف ارائه می شود .

لینک وب سایت راک سرامیک امارات : http://www.rakceramics.com

سرامیک گرانیتی :

یکی دیگر از انواع این محصولات سرامیک گرانیتی می باشد که شباهت بسیاری به پرسلانی خواهد داشت. به دلیل پخت این محصول در دمای بسیار بالا در حدود 1200 درجه سانتی گراد ، این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. فرمول بدنه ی این محصول بسیار شبیه به کاشی پرسلانی بوده است. از این محصولات در بسیاری از مکان ها استفاده می شود. این محصول به جای استفاده از لعاب ، در مرحله ی آخر تولید ، پولیش می شود. ابعاد متفاوت ، کیفیت بسیار بالا ، ضخامت ایده آل و مناسب ، استفاده از پولیش به جای لعاب و موارد دیگر سبب شده اند که این محصول از قیمت بالایی در بازار برخوردار باشد. برای تهیه این محصول ایده آل می توانید به فروشگاه ما مراجعه نموده و از طرح های بی نظیر و رنگ بندی قابل توجه سرامیک گرانیتی دیدن نمایید.

خرید اینترنتی انواع محصولات :

خرید انواع کاشی ، دغدغه ی بسیاری از انبوه سازان و افرادی که اقدام به بازسازی می نمایند ، خواهد بود. اینترنت و فضای مجازی سبب شده است که تا میزان چشمگیری این دغدغه ها کاهش یابد . امروزه افراد به راحتی به سایت اینترنتی محصولات مراجعه نموده و پس از کسب اطلاعات جامع و همچنین رویت و انتخاب هوشمندانه ی کالای مناسب ، اقدام به خرید آن خواهند نمود. در خرید اینترنتی از فروشگاه سرامیک راک افراد می توانند علاوه بر برخورداری از یک خرید بی نظیر در صرف زمان و همچنین هزینه های اضافی ، صرفه جویی نمایند. همچنین ارسال ایده آل این محصولات به بهترین نحو انجام خواهد پذیرفت. خریداران می توانند در موعد تعیین شده کالای خود را با بهترین کیفیت دریافت نمایند. قیمت کالا که از جمله فاکتورهای بسیار مهم در خرید محسوب می شود نیز، در سایت اینترنتی ما به بهترین و مناسب ترین مقدار تعیین و به مشتریان محترم ارائه خواهد شد. تعیین قیمت با توجه به نوسانات به صورت روزانه ارائه می گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه