سرامیک راک - راهنمای خرید چسب کاشی و سرامیک

سرامیک با جذب آب صفر

چسب کاشی و سرامیک : سرامیک ها از جمله کالاهای بسیار مهم در دکوراسیون داخلی و خارجی اماکن محسوب می شوند. استفاده از انواع این محصولات با توجه به ویژگی های آنها خواهد بود. زمانی که یک پیمانکار برای خرید سرامیک بنا به فروشگاه سرامیک مراجعه می کند، افراد متخصص سوالاتی در این زمینه از وی پرسیده و بنا به نیاز او ، پیشنهاداتی را ارائه می دهند. زمانی که از این محصولات برای فضای بیرونی استفاده می شود ، باید دقت بسیاری نمود که محصول انتخاب شده از مرغوبیت و کیفیت بالایی به نسبت جذب آب برخوردار باشد. سرامیک با جذب صفر اغلب مختص مکان هایی تولید می شود که بسیار در معرض آب باران و یا برف و … هستند. اغلب سرامیک های پرسلانی از این ویژگی بهره مند می باشند. از خصوصیات این نوع از محصولات عدم ترک خوردگی و شکست در برابر تماس با آب است. آب نفوذ پیدا کرده در درون کاشی و سرامیک هایی که از نفوذ پذیری آب بهره مند هستند ، با انبساط و انقباضات سبب ایجاد ترک در این محصولات می شود. برای نصب این نمونه از کاشی ها نیازمند استفاده از محصولات خاصی هستیم که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم :

نصب کاشی و سرامیک های مقاوم در برابر نفوذ آب

اغلب برای نصب تمامی کاشی ها از چسب و یا ملات استفاده می کنند. در کاشی هایی که به صورت ملاتی به مکان مورد نظر متصل می شوند نیاز به جذب میزان معینی از آب داند تا به طور کامل و به بهترین نحو به محل مورد نظر نصب شوند. اما در سرامیک پرسلانی موضوع متفاوت تر خواهد بود. به دلیل جذب صفر و یا میزان بسیار کم آب ، نصب این کاشی ها اغلب به وسیله ی چسب کاشی و سرامیک مخصوص صورت می پذیرد. استفاده از این نوع چسب ها با توجه به مراحل خاص ، بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. اغلب متخصصان نصب کاشی ،از استفاده ی این محصولات کمال رضایت را داشته اند.

نحوه ی استفاده از چسب کاشی و سرامیک

همانطور که گفته شد ، امروزه با توجه به خصوصیات برجسته در برخی از کاشی ها ، برای نصب آنها از انواع چسب بهره می برند. این نوع از چسب ها دارای فرمولاسیون های ویژه ای هستند که می توانند این محصولات را به بهترین شکل نگهداری نمایند. استفاده از آنها دارای مزایا و همچنین بر طبق اصولی که در ادامه ذکر می شود ، صورت می گیرد

مزایای استفاده از چسب سرامیک

در زمانهای گذشته با توجه به تولید زمانبر دوغاب و استفاده از ملات های متفاوت برای نگهداری کاشی ها ، روزهای بسیاری صرف کاشیکاری می شد. امروزه با توجه به استفاده ی سریع و تهیه آسان این محصولات ، کاشیکار در عرض چند ساعت می تواند کار کاشیکاری را به اتمام برساند. همچنین این نوع از محصولات قدرت بسیار بالایی در چسبندگی کاشی به نسبت دوغاب خواهد داشت. یکی دیگر از المان های مهم در این زمینه ، صرفه ی اقتصادی این محصول خواهد بود. مواد اولیه ترکیبی این نوع از چسب ها : سیمان پرتلند معمولی ، ماسه های بسیار ریز، برخی از مواد افزودنی دیگر خواهد بود. از این چسب ها برای اتصال دو سطح با مصالح استفاده می کنند. این نوع از چسب ها با توجه به مزایای بسیار برجسته ، از بازار بسیار گرمی در این روزها برخوردار خواهند بود. این نوع از چسب ها در انواع مختلفی به بازار ارائه شده اند.

انواع چسب کاشی و سرامیک :

  • چسب کاشی و سرامیک خمیری :

این محصول در مواردی که سطح بدون نقص و سالم باشد ،مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از استفاده از این محصول ،ابتدا سطح را از هر گونه گرد و غبار پاکسازی نموده و همچنین گریس و آلودگی ها را از سطح مورد نظر پاک نمایید. چسب خمیری ویژگی هایی مانند :

  1. مقاومت بالا در برابر جذب رطوبت
  2. منعطف بودن چسب کاشی خمیری
  3. آماده برای مصرف
  4. مقاومت بالا در چسبندگی
  5. کاربرد ساده و راحت

چسب کاشی و سرامیک پودری :

برای استفاده از این نوع چسب ها نیز باید سطح مورد نظر را از هرگونه گرد و غبار ، رنگ (که باید سمباده زده و پاکسازی انجام گردد) گریس و آلودگی پاکسازی نمود .به نوعی استفاده از این چسب ها بر روی نقاطی که عاری از هرگونه عیب و نقص و سالم هستند ، بی نظیر و مناسب می باشد. استفاده از این نوع چسب ها در مکان های خشک و مرطوب امکان پذیر خواهد بود. مزایای استفاده از چسب کاشی پودر عبارتند از :

  1. مقاومت بسیار بالا و چشمگیر
  2. استفاده از چسب و باز ماندن آن برای زمان زیاد
  3. نصب کاشی های بزرگ ، سنگ ها و همچنین انواع سرامیک پرسلانی با استفاده از این نوع چسب ها
  4. مقاومت مناسب و ایده آل در برابر شره کردن و ریزش چسب
  5. انعطاف پذیری بالا در چسب پودری

خرید اینترنتی چسب کاشی و سرامیک :

فروشگاه های بسیار زیادی در سطح شهرها به فروش مصالح ساختمانی مشغول هستند. برخی از این فروشگاه ها از محصولات با کیفیت و کم نظیر استفاده می نمایند. سرامیک اصفهان از جمله تولید کنندگان برتر صنعت کاشی در سطح کشور خواهد بود. در این واحد تولیدی با استفاده از متریال های ساخت باکیفیت و مرغوب ، همواره برای دستیابی به رضایتمندی مشتریان در تلاش بوده اند. برای تهیه چسب کاشی مرغوب می توانید به صورت حضوری و یا مراجعه به سایت فروش در کاشی راک مراجعه نموده و از محصولات متفاوت دیدن کنید. بررسی کامل برندهای متفاوت چسب ها و نحوه ی عملکرد آنها از طریق این سایت امکان پذیر خواهد بود. مشتریان می توانند کالاها را مشاهده نموده و اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب نمایند. پس از دریافت اطلاعات کلی ، اقدام به تهیه کالای مورد نظر خواهند نمود. از جمله فاکتورهای بسیار مهم در خرید اینترنتی توجه به قیمت کالای مورد نظر خواهد بود. افراد خریدار می توانند کالاهای مناسب را با توجه به قیمت مناسب آن انتخاب و خریداری نمایند. مورد قابل توجه دیگر ارسال مناسب کالا خواهد بود. مشتریان پس از ثبت سفارش خرید محصول ، می توانند برای دریافت آن در کمترین زمان اقدام نمایند.

ساخنت کانترتاپ با سرامیک های راک :

راک سرامیک در اینستاگرام :

Https://Instagram.com/RakCeramicsIsfahan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه