w4 1024x768 - راهنمای خرید سرامیک بین کابینتی

آشپزخانه ، قلب خانه است. اهمیت زیبایی و دکوراسیون جذاب آشپزخانه ، تاثیرات مثبتی بر روحیه بانوی خانه خواهد داشت. یکی از موارد بسیار مهم در دکوراسیون آشپزخانه ، توجه به جزئیات خواهد بود. سرامیک بین کابینتی می تواند تاثیرات چشمگیری بر روی دکور مناسب و منحصر به فرد آشپزخانه ی شما داشته باشد. امروزه توجه بسیاری از تولید کنندگان به سمت طراحی های با ظرافت و زیبای سرامیک بین کابینتی معطوف شده است. با در نظر گرفتن برخی از موارد مهم در آشپزخانه می توان از انواع بی نظیر و خاص این محصول استقبال نمود. در ادامه به بررسی انواع سرامیک بین کابینتی ، تاثیرات آنها در در جلب توجه و نیز راهنمایی کلی برای خرید آنها خواهیم پرداخت :

انواع سرامیک بین کابینتی :

امروزه با توجه به نیاز بازار و توجه بسیار افراد به طرح های ویژه ی این محصولات، تولید این سرامیک ها با طرح ها و رنگ های منحصر به فرد و خلاقانه صورت می پذیرد. فروشگاه راک ایران با بهره گرفتن از افراد متخصص و متبحر در تولید این نوع از محصولات ، همواره پیشتاز بوده است. ارائه ی طرح های ناب و ایده آل که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است ، در تخصص این واحد تولیدی بوده است. فروشگاه سرامیک راک با بهره گیری از علم و تکنولوژی به روز دنیا ، برای کسب رضایت مشتریان همواره در تلاش بوده است. از این جهت انواع سرامیک بین کابینتی با خصوصیات ویژه در اختیار مشتریان قرار داده است.

عوامل موثر در انتخاب سرامیک بین کابینتی :

+ تاثیرات رنگ در انتخاب سرامیک :

رنگ های متنوعی برای سرامیک بین کابینتی در نظر گرفته شده است که افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به تهیه آنها خواهند نمود. از مواردی که تاثیرات چشمگیر رنگ در سرامیک را مشخص می نماید، ابعاد محل نصب سرامیک خواهد بود. باید در نظر بگیرید که شما از ابعاد کوچکی برخودار هستید یا دارای ابعاد بزرگتری در واحد سطح می باشید. همواره از رنگ های روشن برای بزرگنمایی فضاها با ابعاد کوچک استفاده خواهد شد. سرامیک های طرح دار و نیز مات برای سطحی با ابعاد بزرگ بسیار پیشنهاد می شوند. اما برای ابعاد کوچکتر اغلب طراحان دکوراسیون ، رنگ های براق و یا طرح های موج دار را پیشنهاد می نمایند. انتخاب صحیح رنگ سرامیک بین کابینتی می تواند در زیبایی و جذابیت این محیط بسیار اثر گذار باشد. استفاده از کاشی و سرامیک هایی که دارای رنگبندی های سایه روشنی هستند می تواند بافت جذابی را برای آشپزخانه ی شما به همراه داشته باشد.

+ ابعاد سرامیک بین کابینتی :

سرامیک مستطیل یا مربع ، سرامیک با ابعاد بسیار ریز و یا درشت ، همگی با توجه به محل استفاده از آنها بسیار مناسب و قابل توجه خواهند بود. برای نمونه استفاده از کاشی هایی که دارای ابعاد بزرگتری هستند برای پشت گاز و ظرفشویی بسیار پیشنهاد می شوند. زیرا تمیز کردن آنها بسیار ساده و آسان خواهد بود. اما استفاده از کاشی ها و سرامیک های طرح دار و یا ریز برای طرح دادن به برخی از مکان ها مانند زیر هود بسیار ایده آل خواهند بود. البته استفاده از طرح ها و رنگ ها به نوع کابینت ها و همچنین رنگ آنها نیز بسیار وابسته است.   

+ کیفیت در سرامیک :

از جمله مواردی که باید دقت بسیاری در خرید سرامیک بین کابینتی به آن داشته باشید ، کیفیت محصول خواهد بود. سرامیک بین کابینتی خصوصا در مکان هایی مانند پشت گاز و یا پشت ظرفشویی که در ارتباط با آلودگی و شستشوی بیشتری قرار می گیرند، باید از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشند. نفوذ ناپذیری آب در سرامیک ها ، مقاومت در برابر حرارت ، چسبندگی مقاوم و مناسب و مواردی از این قبیل ، از جمله مواردی است که در هنگام خرید سرامیک بین کابینتی باید توجه بسیار زیادی به آن مبذول داشت. برای خرید این محصول می توانید از مشاوران ما که از تجربه و تخصص بالایی در این زمینه برخوردار هستند ، راهنمایی گرفته و سپس اقدام به خرید هوشمندانه نمایید.

نحوه ی نصب سرامیک بین کابینتی :

پس از انتخاب مناسب این نوع از سرامیک ها ، نحوه ی نصب آنها نیز بسیار مهم است. برخی از افراد اقدام به تعویض سرامیک های خود خواهند نمود. برخی دیگر نیز بنایی را احداث کرده و نیاز به نصب این سرامیک ها دارند. در هر دو صورت باید محل مورد نظر را از هر گونه آلودگی ، کلید و پریز ، گرد و غبار پاکسازی نمایید. چسب سرامیک را با استفاده از وسیله ی مناسب که اغلب ماله های دندانه دار می باشند، بر روی سطح مورد نظر می مالند و سپس کاشی ها را با نهایت دقت در مکان مورد نظر نصبمی کنند. دقت در جایگذاری سرامیک ها ، خصوصا در سرامیک هایی که طرح دار و گلدار هستند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. افراد می توانند برای نصب ساده تر و اصولی تر از دستگاه برش نیز استفاده نمایند. پس از خشک شدن چسب استفاده از دوغاب می تواند هم برای زیبایی و هم برای سفت کاری چسب سرامیک بسیار مفید باشد.

0001 - راهنمای خرید سرامیک بین کابینتی

پیشنهادات راک سرامیک برای سرامیک بین کابینتی :

راک سرامیک را در اینستاگرام دنبال کنید !

https;//www.Instagram.com/RakCeramicsIsfahan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه