راک سرامیک اصفهان

تفاوت سرامیک و پرسلان: سرامیک پرسلان در شرایط خاصی مانند فشار پرس بالا و دمای پخت بالا در حدود 1300 درجه سانتیگراد تولید می شود که باعث استحکام بالا و عدم جذب آب این نوع سرامیک می شود .

سرامیک پرسلان به دو دسته پولیش خورده و مات و البته یک دسته دبل شارژ تقسیم می شود که کارخانه راک سرامیک این نوع سرامیک را در سایزهای 60در60 و 60در120 در کارخانه ایران تولید می نماید .

1 - تفاوت سرامیک معمولی با سرامیک پرسلان
RakSlider1

سرامیک پرسلان به دلیل شرایط فنی خاص برای نمای خارجی / کف حیاط و پارکینگ بسیار مناسب است و تردد زیاد و شرایط خاص اب و هوایی آسیبی وارد نمی کند .

سرامیک پرسلان در مقایسه با سنگ طبیعی از یکنواختی بالای برخوردار است و در برابر موادشیمیایی کمتر آسیب می بینند و به دلیل ضخامت کمتر نصب آنها نیز راحت تر است .

روش نصب سرامیک پرسلان به صورت بدون ملات و با چسب مخصوص سرامیک می باشد و دلیل ان هم جذب آب صفر سرامیک پرسلان است که ملات را به خود نمیگیرد .

تفاوت دیگر سرامیک و پرسلان در نمای بیرونی است که پرسلان را می توان در نمای بیرونی استفاده کرد ولی سرامیک معمولی را نمی توان و ب همین خاطر برای فضای بیرونی باغها و حیاطها و همچنین نما از پرسلان و به خصوص پرسلان فول بادی استفاده می کنند .

پرسلان جایگاه ویژه ای در آشپزخانه منازل پیدا کرده است و به دلیل جذب اب کمتر نسبت به سرامیک معمولی دردسر خانم های خانه دار را برای لکه زدایی کمتر کرده است .

از این نوع سرامیک در ساخت کانترتاپ و سنگ روی کابینت استفاده می کنند .

https://luxarch.ir/آموزش-نصب-سرامیک-پرسلان/آموزش نصب سرامیک پرسلان

آدرس راک سرامیک امارات : http://www.rakceramics.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه