نمونه کار

خرید سرامیک :

کلمه ی سرامیک واژه ای آشنا در تعاریف دکوراسیون منزل بوده است که موارد استفاده ی متفاوتی در منزل خواهد داشت . با توجه به پیشینه‌ی تولیدی این محصول ،می‌توان شاهد انواع کاشی و سرامیک‌های کار شده در بسیاری از مکانهای مهم در زمانهای قدیم باشیم. امروزه با پیشرفت چشمگیر صنعت کاشیکاری روبرو هستیم. استفاده از انواع متفاوت کاشی ، برای مصارف گوناگون سبب شده است که تولید کنندگان این محصولات در پی ارائه ی محصولات با کیفیت و مرغوب برآیند. بسیاری از شرکتها و واحدهای تولیدی در این زمینه با در نظر گرفتن نیاز بازار، به فعالیت مشغول می باشند. یکی از شرکتهای بسیار محبوب راک ایران است. در این واحد تولیدی با استفاده از تجربه ی افراد متخصص و توانمند در زمینه ی تولید محصولات با کیفیت و مرغوب ، از بهترین متدهای روز دنیا بهره گرفته و در پی اجرا برآمدند. امروزه شاهد انواع کاشی ها و محصولات باکیفیت و مرغوب هستیم که خرید سرامیک را برای مشتریان راحت کرده است .

موارد استفاده از سرامیک  :

سرامیک نما:

از جمله سرامیک های پرفروش نمونه های مربوط به نمای آنها هستند. امروزه انبوه سازان توجه بسیار ویژه ای به نمای بناهای خود داشته اند. تولید محصولات گوناگون برای نما می تواند توجه بازار رقابتی را به سمت خود جلب نماید. برای تهیه این نوع از محصولات باید به عوامل بسیاری توجه نمود. از جمله این عوامل عبارتند از :

سرامیک ضد باران اسیدی :

امروزه از سرامیک های منحصر به فردی برای نماهای خارجی ساختمان استفاده می کنند. هر کدام از این نماها ویژگی های خاصی در بر دارند. یکی از ویژگی های برجسته در محصولاتی که برای نمای بیرونی استفاده می کنند ، برخورداری محصول از مقاومت بسیار بالا خواهد بود. باران های اسیدی می توانند برای نماهای ساختمان مضر باشند. ورود باران به بافت کاشی می تواند تا میزان چشمگیری بر روی ظاهر و شکستگی و از بین رفتن آن تاثیر گذار باشد . از این جهت استفاده از کاشیهای مقاوم می تواند تا میزان بسیار بالایی از این مشکلات جلوگیری نماید. استفاده از سرامیک هایی مانند تراورتن که از مقاومت بسیار بالا در برابر سرما ، یخ زدگی ، گرمای شدید ، ساییدگی و خراش برخوردار هستند ، بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود. برخورداری کاشی های نما از یکنواختی در رنگ می تواند تاثیرات مثبت و مطلوبی بر روی نمای بنا داشته باشد. استفاده از محصولاتی که جذب آب آنها صفر می باشد ، بسیار مهم و ضروری خواهد بود.

طرح های خاص و ایده آل :

یکی از موضوعات مهم در نمای هر بنا ، ایجاد طرح خاص و یا استفاده از طرح های ناب و خلاقانه خواهد بود. به دلیل اینکه نمای ساختمان از موارد مورد دید می باشد، اهمیت بسزایی خواهد داشت. طرح هایی که جذاب و مقاوم باشند، همواره از طرفداران خاص زیادی برخوردار خواهند بود. البته ناگفته نماند که برخی از این محصولات دارای تمامی ویژگی های منحصر بفرد برای استفاده در نمای ساختمان هستند ، اما استفاده از آنها هزینه ی بالایی را در بردارد. از این رو بسیاری از افراد برای استفاده از آنها دچار مشکل خواهند شد. البته رنگ جذاب نیز از موارد بسیار مهم در انتخاب سرامیک نمای ساختمان خواهد بود. با توجه به استفاده از نورهای مناسب بر روی نمای ساختمان ، امکان استفاده از برخی رنگها مانند قهوه ای نیز برای ساختمان سازان ، فراهم شده است.

نما 932x1024 - تاثیرات خرید سرامیک بر دکوراسیون | فروشگاه مرکزی راک

سرامیک دیوار

یکی دیگر از محصولاتی که از بازار خرید چشمگیری برخوردار است، استفاده از کاشی و سرامیک دیوار می باشد. به دلیل استفاده از این محصولات بر روی دیوار ، باید در خرید آنها موارد و عواملی را مد نظر قرار داد تا با اطلاعات کامل ، خرید هوشمندانه ای انجام دهید. برای خرید کاشی دیوار باید در نظر بگیرید که :

فضای مناسب برای استفاده از سرامیک دیوار :

بهتر است ابتدا فضایی را که می خواهید کاشی استفاده کنید ، کاملا مشخص نمایید. استفاده از این کاشی ها اغلب بر روی دیوارهای سالن ها ، هتل ها ، رستورانها ، بیمارستانها ، برخی از منازل و .. امکان پذیر می باشد. اما اصولا برای هر کدام از این مکان ها طرح های خاص و مرتبطی استفاده خواهد شد. استفاده از رنگ های شیک و شاد می تواند تاثیرات فوق العاده ای بر روی فضای مورد نظر شما داشته باشد. استفاده از سرامیک دیواری اغلب با توجه به ابعاد خاصی امکان پذیر خواهد بود. برای نمونه استفاده از ابعاد خیلی بزرگ برای برخی از مکان ها در حال بسیار شیک و منحصر به فرد می باشد. برخی از افراد از سرامیک اسلب برای جدا سازی هال خود با ما بقی فضای خانه استفاده خواهند نمود. این نوع از دکوراسیون های فوق العاده کاملا خلاقانه و خاص بوده اند. البته در بسیاری از موارد نیز استفاده از ابعاد متنوع از این محصولات بسیار رواج داشته است. معمولا برای پوشش دیوار راه پله ها از محصولات خاصی استفاده می کنند. استفاده از سرامیک مناسب برای بیمارستان ها و مراکز پزشکی نیز با ابعاد مناسبی صورت می پذیرد. از این رو شما می توانید با در نظر گرفتن مناسب ترین محصولات برای مکان مورد نظر اقدام کنید.

مقاومت بالا :

تمامی سرامیک هایی که مورد استفاده قرار می گیرند ، باید از مقاومت مناسبی برخوردار باشند. در مورد سرامیک دیواری نیز باید به ملات استفاده شده اشاره نمود. برخی از انواع محصولات از چسب سرامیک استفاده می کنند. در این مواقع نیز باید از محصولات باکیفیت و مرغوب استفاده نمود تا به نتایج مثبتی دسترسی پیدا کرد.

دیوار - تاثیرات خرید سرامیک بر دکوراسیون | فروشگاه مرکزی راک

خرید اینترنتی سرامیک دیوار :

فروشگاه راک ایران از جمله فروشگاه های بسیار معتبر می باشد که با فوش محصولات مرغوب خود توجه انبوه سازان را به خود جلب نموده است. این فروشگاه با در بر داشتن افراد با تجربه و متخصص در زمینه ی طراحی ، تولید و توزیع محصولات مرغوب ،  همواره در تلاش بوده اند. خرید اینترنتی این کالا مزایای بیشماری را برای خریداران عمده و نیز جزءی در بر خواهد داشت.  

نوشته های دیگر وب سایت را دنبال کنید !

  • luxarch
  • اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹
  • 746 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه