سرامیک طوسی راک سرامیک

سرامیک کف مات جذابیت خاصی را به فضای شما می‌بخشد. سرامیک‌های مات از جدیدترین محصولاتی هستند که برای کفپوش منزل و فضاهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از سرامیک‌ها به دلیل مات بودن خود فضا را شیک‌تر و اصیل‌تر می‌کنند. به همین دلیل اخیرا مورد توجه بیش‌تر طراحان داخلی قرار گرفته است. راک سرامیک که یکی از برندهای مطرح در عرصه بین‌المللی و ایرانی است، سرامیک مات پرسلان را تولید کرده است. در کارخانه راک سرامیک محصولات با کیفیتی باور نکردنی تولید می‌شوند. زیرا در این کارخانه متریال‌های مرغوب بدون دخالت دست و با استفاده از دستگاه‌های ایتالیایی تبدیل به کاشی و سرامیک می‌شوند. بنابراین محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند.

سرامیک کف مات با ویژگی‌ها و مشخصات خود علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، بسیار زیبا و جذاب است. سرامیک پرسلان مات زیبایی فضای شما را چند برابر می‌کند. این محصولات در طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند. به همین دلیل پاسخ‌گوی هر نوع سلیقه می‌باشند. برای آشنایی بیش‌تر با این دسته از سرامیک‌ها ادامه مطالب را از دست ندهید.

CalCattaAfrica2 1024x1024 - سرامیک کف مات مدرن، جذاب و مناسب برای پوشش کف منازل

سرامیک‌های پرسلان مات

سرامیک کف مات چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرامیک کف مات ویژگی‌هایی دارد که همه را مجذوب خود کرده است. سرامیک پرسلان مات توسط برند راک سرامیک به تازگی وارد بازار شده‌اند. این نوع سرامیک جذابیت منزل شما را چند برابر می‌کند. البته علاوه بر زیبایی ویژگی‌ها و مشخصه‌های خاصی دارد که آن را به یک محصول پر طرفدار تبدیل کرده است. سرامیک کف مات پرسلان دارای ویژگی‌های زیر است:

  • لکه‌ها و کثیفی‌ها روی سرامیک مات پرسلان اصلا مشخص نمی‌شوند. به همین دلیل تمیز کردن آن‌ها نسبت به سرامیک‌های براق آسان‌تر است. این دسته از سرامیک‌ها به خصوص اگر در رنگ‌های تیره انتخاب شوند، برای افرادی که وقت یا حوصله تمیز کردن منزل را ندارند بهترین گزینه است. لازم به ذکر است سرامیک‌های مات روشن تا حدودی لکه و کثیفی را نشان می‌دهد.
  • سرامیک مات اصلا لیز نیستند و به همین دلیل برای فضاهایی مانند آشپزخانه بهترین گزینه می‌باشند. با وجود مات بودن آن‌ها فضای دلنشینی را در آشپزخانه به وجود می‌آورند. البته استفاده از آن‌ها در هر فضایی جذابیت خاص خود را خواهد داشت.
  • سرامیک مات فضایی با وقار و با شکوه ایجاد کرده و برای افراد خاص‌پسند بسیار مناسب است.
  • نحوه نگهداری از آن‌ها بسیار ساده و راحت است. به همین دلیل برای افرادی که منازل کوچک دارند گزینه بسیار خوبی است.
  • در هر فضایی و با هر متراژی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.
CementoLightGrey2 1024x1024 - سرامیک کف مات مدرن، جذاب و مناسب برای پوشش کف منازل

سرامیک پرسلان چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرامیک کف مات پرسلان ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. سرامیک پرسلان نسبت به سایر سرامیک‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار است. پرسلان نوع خاصی از سرامیک است که با فرآیند خاصی تولید می‌شود. در این فرآیند سرامیک تحت دما و فشار بسیار زیادی تولید می‌شود. به همین دلیل تراکم این نوع سرامیک بسیار بیش‌تر است. با توجه به تراکم بالایی که دارند، دوام و استحکام بسیار زیادی دارند. متریال اصلی آن‌ها خاک رس چینی است که با ماده‌ای به نام کائولین ترکیب می‌شود. سرامیک پرسلان مات یکی از بهترین محصولات راک سرامیک است که در ابعاد متنوعی تولید می‌شود.

سرامیک کف مات ابعاد مختلفی دارد. راک سرامیک تلاش کرده که بیش‌ترین تنوع را در تولید محصولات با کیفیت خود داشته باشد. به همین دلیل طرفداران زیادی نیز دارند. راک سرامیک سرامیک‌های پرسلان کف خود را در سایزهای زیر تولید کرده است:

  • 60 در 60
  • ·      120 در 60
  • ·      120 در 120
  • ·      160 در 80

با توجه به این ابعاد شما می‌توانید بر اساس فضای مورد نظر خود ابعاد سرامیک پرسلان را انتخاب نمایید. بهتر است برای انتخاب سرامیک پرسلان حتما فضا و کاربری آن را در نظر داشته باشید. سرامیک 120 در 120 مات و سرامیک 60 در 120 مات نمونه‌هایی هستند که در هر فضایی زیبا می‌شوند.

0036 806x1024 - سرامیک کف مات مدرن، جذاب و مناسب برای پوشش کف منازل

انواع سرامیک‌های پرسلان مات:

سرامیک کف مات پرسلان انواع مختلفی دارد. این نوع سرامیک‌ها بر اساس نوع متریال اولیه و پوششی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند.

.

مزایای سرامیک‌های پرسلان:

سرامیک کف مات پرسلان اولین بار توسط برند راک سرامیک وارد بازار ایران شد. این سرامیک‌ها مزایای زیادی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

  • در برابر ساییدگی، نور و مواد شوینده مقاوم هستند.
  • در برابر رطوبت، حرارت و آب استحکام بسیار زیادی دارند.
  • زیبایی منحصر به فردی دارند.
  • با محیط زیست سازگاری دارند.
  • استحکام بالا و نگهداری راحتی دارند.
0012 806x1024 - سرامیک کف مات مدرن، جذاب و مناسب برای پوشش کف منازل
سرامیک طرح بتن طوسی روشن

جهت مشاهده سرامیک های سطح مات راک سرامیک کلیک کنید

matte surfaces 1 - سرامیک کف مات مدرن، جذاب و مناسب برای پوشش کف منازل
سرامیک پرسلان سطح مات

نحوه اجرای سرامیک کف:

سرامیک کف مات پرسلان به دلیل وزن زیادی که دارد، نحوه اجرای خاصی دارد. برای اجرای این نوع سرامیک‌ها بهتر است آن‌ها را اسلب کنید. اسلب سرامیک کف با استفاده از ابزار و مهارت خاصی انجام می‌شود. به طور کلی معماران در سال‌های اخیر از سرامیک‌هایی که سایز بزرگی دارند، استفاده می‌کنند. به همین دلیل برای اجرایی دقیق و با دوام بهتر است سرامیک‌ها را اسلب کنید. اسلب سرامیک مات نسبت به موارد دیگر کار سخت‌تری است. لذا باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

سرامیک کف مات که با روش اسلب کردن اجرا شده است، دوم بهتری دارد. اسلب کردن شیوه خاصی برای اجرای سرامیک‌ها و سنگ‌ها است که بر روی نما، دیوارها و کف اجرا می‌شود. در این شیوه ابزارهای خاصی درون ملات و دقیقا پشت سرامیک کار گذاشته می‌شود. این ابزار ها با استفاده پیچ و مهره به روی سرامیک محکم می‌شود. با خشک شدن ملات ابزار نیز درون آن محکم شده و سرامیک در جای خود قرار می‌گیرد. این روش باعث شده که سرامیک‌ها حتی در زمان‌های طولانی نیز به هیچ وجه جابه‌جا نشوند. راک سرامیک، سرامیک‌های مخصوص اسلب خود را در سایزهای زیر عرضه می‌کند:

  • 240 در 120
  • 270 در 120
  • 300 در 120
  • 320 در 145
Royalmarblegreigebanner 790x1024 - سرامیک کف مات مدرن، جذاب و مناسب برای پوشش کف منازل
سرامیک زیتونی 60 در 120

سرامیک مات

سرامیک مات برای چه فضاهایی مناسب‌تر است؟

سرامیک کف مات برای هر فضایی مناسب است. سرامیک‌های مات فضای مجللی را ایجاد کرده و با سبک‌های مختلف معماری داخلی هم‌خوانی دارد. البته بهتر است در فضاهایی که سبک مدرن یا مینیمال دارند، استفاده شوند.زیرا این فضاها با سرامیک کف مات هماهنگی بیش‌تری داشته و جذاب‌تر هستند.

سرامیک کف مات با رنگ طوسی برای مبلمان سفید رنگ بهترین گزینه است. مبلمان مدرن سفید ترکیبی باور نکردنی با سرامیک مات ایجاد می‌کنند. البته بهتر است در این نوع فضاها برای ایجاد کمی گرمی و نشاط از رنگ‌هایی مانند زرد استفاده شود. بهتر است در استفاده از رنگ زرد زیاده‌روی نشود. سرامیک‌های مات باید در فضای درستی اجرا شوند تا زیبایی خود را نشان دهند. به همین دلیل قبل از نصب و اجرای آن‌ها حتما با یک طراح داخلی مشورت کنید.

WhatsApp Image 2020 08 18 at 05.55.09 1024x1024 - سرامیک کف مات مدرن، جذاب و مناسب برای پوشش کف منازل
سرامیک طوسی کف

کفپوش‌های مات

محصولات جدید راک سرامیک:

سرامیک کف مات پرسلان که توسط برند راک سرامیک تولید می‌وند، تنوع بالایی دارند. این برند همواره تلاش کرده است که برای هر فضایی رنگ و طرح‌های متنوعی را تولید کنید و در این زمینه همیشه پیشگام بوده است. سرامیک‌هایی با ابعاد 80 در 80، 100 در 100 و 120 در 80 نیز جز جدیدترین محصولات راک سرامیک هستند که به زودی وارد بازار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه