سرویس بهداشتی | راک سرامیک

انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی با توجه به عوامل خاصی صورت می پذیرد. در این نوع از سرامیک ها باید به عواملی همچون کیفیت ، طرح ، رنگ ، قیمت ، ابعاد و بسیاری از موارد دیگر توجه ویژه ای نمود. در سرامیک سرویس بهداشتی علاوه بر زیبایی محیط باید به مرغوبیت آن نیز دقت نماییم. این محصول در ارتباط مستقیمی با انواع مواد شوینده خواهد بود. از این جهت مرغوبیت بالا سبب ماندگاری مناسب و ایده آل این محصولات می شود. در انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی علاوه بر دیواره های آن باید به سرامیک کف نیز دقت ویژه ای داشت.

WhatsApp Image 2020 05 12 at 23.38.51 - سرامیک سرویس بهداشتی

عوامل مهم در انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی :

کیفیت مطلوب :

همانطور که گفته شد ، کیفیت در انتخاب سرامیک پرسلان سرویس بهداشتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار خواهد بود. به دلیل اینکه در این مکانها ارتباط مستقیمی بین سرامیک ها و مواد شوینده برقرار می باشد، این محصولات اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند ، در کوتاهترین زمان دچار شکستگی و همچنین رنگ پریدگی خواهند شد. از این رو نه تنها سبب از بین رفتن زیبایی سرویس بهداشتی می شوند ، بلکه سبب نفوذ آب به لایه های زیرین و از بین رفتن بنای اصلی خواهند شد. استفاده از سرامیک با جذب صفر که یکی از مزایای سرامیک پرسلانی می باشد ، بسیار مناسب و ایده آل است. عایق خوب بودن سرامیک سرویس بهداشتی در مقابل نفوذ آب تنها کافی نمی باشد. محصولاتی که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند ، در مقابل مواد شوینده طرح و رنگ خود را از دست نداده و از مرغوبیت مناسبی برخوردار هستند.

رنگ مناسب :

برخی از افراد بر این عقیده اند که استفاده از کیفیت مطلوب برای انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی کافی می باشد. استفاده از رنگ های مناسب برای این فضا بسیار مهم و دلنشین خواهد بود. بهتر است فضایی که برای حمام و دستشویی در نظر می گیرید از رنگ مناسبی برخوردار باشد تا حس آرامش را به شما انتقال دهد. برخی از رنگ ها می توانند ذهن افراد را آرام نموده و آرامش را برای آنها به ارمغان آورند. همچنین رنگ مناسب برای سرامیک کف سرویس بهداشتی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. رنگ این نوع از سرامیک ها باید به نحوی انتخاب گردد که آلودگی کاملا مشخص و نمایان باشد تا برای تمیز نمودن آن اقدام شود.

طرح منحصر بفرد :

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید سرامیک پرسلان سرویس بهداشتی ، توجه به طرح خاص و مناسب آنها خواهد بود. امروزه افراد خلاق و هنرمند با اجرای طرح های ناب و ایده آل برای این نوع از سرامیک ها ، زیبایی های خاصی را برای سرویس بهداشتی در نظر گرفته اند. با توجه به تنوع در طرح ها و رنگ های زیادی که امروزه روانه ی بازار شده اند، افراد می توانند محصول مورد نظر خود را بنا به سلیقه ی خود انتخاب و خریداری نمایند. برخی از افراد از طرح های ساده استقبال کرده و برخی دیگر به دنبال طرح های شلوغ هستند. انواع این طرح ها عبارتند از کاشی و سرامیک های با طرح های پیوسته ، سرامیک های شش ضلعی ، لوزی ، آینه ای ، پازلی ، رنگی ، ساده و بسیاری از طرح های دیگر که شما می توانید با مراجعه حضوری و غیر حضوری به فروشگاه سرامیک راک از انواع محصولات ارائه شده دیدن کرده و برای خرید اقدام کنید . بهتر است در انتخاب طرح سرامیک سرویس بهداشتی از طرح های یکپارچه و منسجم استفاده کنید. استفاده بیش از 3 مدل کاشی نه تنها سبب زیبایی سرویس بهداشتی نخواهد شد، بلکه ظرافت و جذابیت را نیز از بین خواهد برد.

ابعاد متفاوت سرامیک :

یکی دیگر از موارد قابل توجه ،ابعاد مناسب برای سرامیک سرویس بهداشتی خواهد بود. امروزه کاشی های متنوع با ابعاد گوناگون برای نیازهای متفاوت افراد به بازار ارائه شد اند. افراد با توجه به نیاز و همچنین ابعاد سرویس بهداشتی خود می توانند برای خرید هوشمندانه اقدام نمایند. خرید هوشمندانه روایت از خریدی ایده آل بنا به سطح مورد استفاده خواهد بود. برای نمونه استفاده از سرامیک های بسیار بزرگ برای سرویس بهداشتی با ابعاد بسیار کوچک مناسب نمی باشد. همچنین استفاده از سرامیک های سایز کوچک برای سرویس بهداشتی با ابعاد وسیع هرگز مناسب نخواهد بود. اغلب برای سرویس بهداشتی از ابعاد متوسط استفاده می نمایند. استفاده از ابعاد متفاوت توسط ملات مناسب صورت می پذیرد. اغلب برای سرامیک دیوار سرویس بهداشتی از چسب سرامیک استفاده می نمایند .دقت به انتخاب مناسب مارک چسب خریداری شده ، وزن سرامیک ، بند کشی مناسب و ایده آل می تواند اطمینان کاملی برای کیفیت سرامیک سرویس بهداشتی را برای شما به ارمغان آورد.   

WhatsApp Image 2020 05 12 at 23.38.49 - سرامیک سرویس بهداشتی
WhatsApp Image 2020 05 12 at 23.34.37 - سرامیک سرویس بهداشتی
WhatsApp Image 2020 05 12 at 23.38.48 - سرامیک سرویس بهداشتی

 خرید اینتر نتی سرامیک پرسلان سرویس بهداشتی :

همانطور که ذکر شد ، سرامیک سرویس بهداشتی از تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ برخوردار می باشد. برای اینکه بتوانید از تمامی طرح ها و یا بیشتر آنها دیدن کنید ، باید زمان و هزینه ی بسیار زیادی را در نظر بگیرید. فروشگاه سرامیک راک با فروش اینترنتی محصولات خود ، بهترین و ایده آل ترین خرید را برای شما به ارمغان آورده است. شما در کمترین زمان و بدون صرف هزینه می توانید از تمامی انواع سرامیک سرویس بهداشتی دیدن کرده و برای تهیه آنها اقدامات لازم را انجام دهید. از جمله مزیت این نوع از خرید ها ارسال مناسب و مطلوب محصول خریداری شده خواهد بود. همواره حمل و نقل سرامیک ها بسیار سخت و مهم می باشد. ممکن است در حین حمل و نقل سرامیک های شما آسیب دیده و دچار شکستگی و یا ترک شوند. در خرید اینترنتی شما می توانید محصول خریداری شده ی خود را با بهترین کیفیت در مکان مورد نظر دریافت نمایید. همچنین قیمت این نوع از محصولات در بسیاری موارد ، از قیمت ارائه شده در بازار نیز کمتر خواهند بود. در این فروشگاه افراد می توانند محصولات را نیز به صورت عمده خریداری نمایند. نحوه ی تعیین قیمت در این واحد تولیدی با توجه به مواردی از قبیل : متریال اولیه ساخت سرامیک ، ابعاد ، طراحی و رنگ بندی بسیار مهم می باشند. استفاده از طرح ها و رنگ های خاص در فضای سرویس بهداشتی علاوه بر برخورداری از زیبایی های منحصر بفرد ، قیمت بالایی را نیز به همراه خواهند داشت.   

WhatsApp Image 2020 05 12 at 23.36.02 - سرامیک سرویس بهداشتی

راک سرامیک را در آپارات دنبال کنید !

پیشنهادات راک سرامیک برای سرویس بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه