rakceramics 1024x531 - سرامیک بدنه چی بخرم خوبه ؟

انواع سرامیک بدنه

سرامیک بدنه منازل و اماکن همواره بسیار مورد توجه بوده است. اشخاص در زمان ورود به مکانی خاص ناخودآگاه به سمت کف خیره خواهند شد. استفاده از محصولاتی که دارای کیفیت مرغوب هستند ، می تواند تا میزان چشمگیری توجه افراد را به خود جلب نماید. سرامیک هایی که برای کف اماکن استفاده می نمایند ، از تنوع بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. یکی از انواع سرامیک کف که علاوه بر زیبایی خاص و منحصر به فرد از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است ، سرامیک پرسلانی می باشد.

این محصول با کیفیت ، با توجه به متریال ساخت اولیه ی ویژه و مرغوب ، همچنین با برخورداری از طرح های ایده آل و منحصر به فرد دارای زیر مجموعه ی فراوانی نیز خواهند بود. برخی از این نوع محصولات لعابدار و برخی دیگر نیز بدون لعاب خواهند بود. قیمت سرامیک پرسلانی ، قابل توجه می باشد. افراد می توانند با توجه به انتخاب هوشمندانه ی خود ، قیمت روز این محصولات را در سایت اینترنتی ما مشاهده نمایند. از زیر مجموعه های این محصول نو پا به برخی از آنها اشاره می نماییم :

s4 scaled - سرامیک بدنه چی بخرم خوبه ؟
rakslider4

⦁ سرامیک بدنه سوپر پولیش :

سرامیک بدنه سوپر پولیش ، زیر مجموعه ای از محصولات پرسلانی هستند .

اغلب محصولات پرسلانی به دلیل پخته شدن در دمای بسیار بالا دارای بافت بسیار سخت و فشرده خواهند شد. استفاده از این سختی و زبری برای برخی از مکان ها بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. اما اشخاصی که به دنبال زیبایی و جذابیت این نوع از سرامیک ها هستند می توانند از سرامیک سوپر پولیش استفاده نمایند. با استفاده از این محصول شما شاهد کفی بسیار برق و زیبا خواهید بود.

این نوع از محصولات بسیار چشمگیر و دلنشین خواهند بود . از این محصولات در اماکن شلوغ نیز می توان استفاده نمود.

رویه ی شفاف و براق در این نوع از محصولات ، آنها را به محصولات منحصر به فردی برای نصب در فضای داخلی تبدیل می نماید. نحوه ی تعیین قیمت این نوع از محصولات توسط نمایندگی ها و همچنین تولید کنندگان این محصولات صورت می پذیرد .

این محصول اغلب از تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی برخوردار می باشد. افراد خوش سلیقه می توانند برای خرید این محصولات به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایند.

⦁ سرامیک فول بادی :

سرامیک بدنه قول بادی از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات پرسلانی برخوردار می باشد. کیفیت ، مقاومت ، استحکام و مرغوبیت بیشتر سرامیک فول بادی موجب شده است که این محصول جایگاه ایده آلی در بین محصولات داشته باشد. فرآیند تولید این محصولات شباهت بسیاری به تولید محصولات پرسلانی دارد با این تفاوت که در این نوع از محصولات از خاک و مواد بسیار مرغوب تر با فرمولاسیون متفاوت استفاده شده است. یکی از موارد قابل توجه در این نوع از محصولات یک دست بودن رنگ خاک با رنگ رویه ی سرامیک خواهد بود.

از جمله خصوصیات دیگر در این محصول تنوع پایین در رنگ و طرح آن خواهد بود. اما شایان ذکر است که با توجه به استحکام و مقاومت بالا در این محصولات استفاده از آنها در بسیاری از مکان ها بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. از این محصولات در مناطق پر تردد ، مناطقی که در ارتباط با رطوبت هستند و همچنین در بیرون از ساختمان آنها را مورد استفاده قرار خواهند داد.

⦁ سرامیک بدنه لعابدار :

از جمله زیر مجموعه های محصولات پرسلانی ، سرامیک لعابدار نیز موجود می باشد. در این نوع از سرامیک ها ، پس از طی کردن پخت سرامیک پرسلانی این محصول مرحله ی دیگری را نیز طی خواهد نمود تا خلل و فرج ها و همچنین ناهمواری ها که به سبب پخت در دمای بسیار بالا ایجاد شده اند ، توسط یک لایه ی شیشه ای مایع از بین رفته و به سطحی براق ، شفاف و زیبا تبدیل شوند.

لعاب ها پوشش دهنده ی اصلی ترین و سطحی ترین لایه ی محصول خواهند بود. این مایع شیشه ای به نوعی پوشش دهنده ی رنگ و طرح استفاده شده بر روی محصول نیز خواهد بود. مواد تشکیل دهنده ی این مایع شیشه ای عبارتند از : کوارتز ، اکسید سرب و فلدستاپ . موارد استفاده از این محصول بسیار زیاد می باشد. با توجه به شفافیت و زیبایی منحصر به فرد و همچنین قیمت ایده آل آن ، بسیاری از انبوه سازان توجه ویژه ای به استفاده از آن خواهند داشت.

نحوه ی خرید انواع سرامیک ها :

انبوه سازان بسیار زیادی برای تهیه انواع سرامیک کف اقدام خواهند نمود. بسیاری از افراد نیز با توجه به بازسازی اماکن برای استفاده از محصولات ایده آل و جدید اقدام می نمایند. برای دسترسی ساده ی افراد به انواع محصولات مرغوب و با کیفیت و همچنین برخورداری از بهترین قیمت ، فروشگاه ما اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود نموده است.

اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به سایت ما و مشاهده ی محصولات ایده آل با انواع کیفیت ها و همچنین انواع متریال های ساخت و نیز قیمتهای منحصر به فرد ، برای یک خرید هوشمندانه اقدام نمایند. ارائه ی محصولات با بهترین بسته بندی ها و همچنین بهترین کیفیت از جمله خدمات فروشگاه ما به شمار می آید.

سرامیک بدنه را از راک سرامیک خرید کنید .

مارا در اینستاگرام دنبال کنید !

https://instagram.com/rakceramicsisfahan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه